Pages

May 15, 2016

Sauna Herba Untuk Wajah

Sauna Herba Untuk Wajah
Setiap orang ingin kelihatan cantik terutama di bahagian wajah. Hal ini kerana, wajah sering dilihat oleh orang lain, di samping meningkatkan keyakinan diri ketika melakukan sesuatu urusan yang melibatkan manusia.

Oleh itu, tidak hairanlah industri komestik dunia mampu meraih keuntungan yang besar dengan penjualan pelbagai produk kosmetik dan kecantikan.

Penjagaan wajah bukan sahaja untuk kecantikan semata-mata, tetapi juga adalah untuk kesihatan. Wajah yang sihat, In shaa Allah akan kelihatan cantik. Islam terlebih dulu mengajar umatnya menjaga wajah iaitu dalam terapi wudhu' yang menjadi salah satu anggota yang wajib dicuci.

Terdapat pelbagai cara semulajadi untuk menjaga kulit wajah agar sentiasa sihat dan cantik. Antara kaedah atau cara yang memberi kesan yang cepat dan selamat ialah mengunakan kaedah Sauna Herba. 

Kaedah sauna ini menggabungkan penggunaan teknologi terkini dan tradisional mampu menghasilkan wap-wap air yang halus beserta adunan herba khusus untuk perawatan, penjagaan dan kecantikan kulit wajah secara alami atau disebut sebagai natural beauty.

Wap-wap air beserta herba ini bukan sahaja diwapkan hanya ke kulit wajah sahaja, tetapi juga dihidu kerana ianya mampu melancarkan pernafasan seseorang dan pelbagai manfaat kesihatan yang lain. Penggunaan herba dengan cara menyedut wap herba akan membantu mempercepatkan lagi penyerapan herba ke dalam tubuh seterusnya memberi kesan kesihatan yang lebih efektif berbanding herba yang dimakan atau diminum dengan izin Allah SWT.

Manfaat Sauna Herba 
  1. Membersihkan kulit wajah
  2. Menyegarkan wajah
  3. Membuang sel-sel kulit mati
  4. Menghilangkan jerawat
  5. Mencegah kulit berminyak
  6. Melembabkan kulit wajah
  7. Menghilangkan kulit wajah kusam
  8. Melancarkan peredaran darah
  9. Menegangkan kulit wajah
  10. Melambatkan proses penuaan
  11. Kulit wajah menjadi lebih muda
  12. Mencerahkan dan memutihkan wajah
  13. Menjaga keremajaan kulit
  14. Memberi oksigen pada kulit
  15. Mengatasi masalah resdung
  16. Membantu melancarkan pernafasan
  17. Mengawal kadar minyak
  18. Mengecilkan pori-pori
  19. Memberi nutrisi pada kulit
  20. Mendapatkan kulit idaman
Caj Terapi Sauna Herba : RM25 Sahaja
Tempoh Terapi             : 15-20 Minit 
#Caj terapi adalah termasuk; FREE Diagnosis + Consultation + Terapi Sauna Herba (Herba Khas) + Minuman Herba = RM25 sahaja! 

SILA BUAT TEMUJANJI DENGAN MENGHUBUNGI 
HOTLINE: +6 017-936 1721
LOKASI PUSAT RAWATAN 

0 comments:

Post a Comment